Kontakt Warszawa

Jeśli są Państwo zainteresowani zakupem mieszkania, prosimy o wypełnienia formularza kontaktowego bądź skorzystanie z numer telefonu 22 888 50 50

Biura sprzedaży
Siedziba główna
Po podpisaniu umowy
Po odbiorze mieszkania
FAQ

Sprzedaż mieszkań w Warszawie 22 888 50 50

Białołęka - Tarchomin

lokalizacjaul. Modlińska 119
03-186 Warszawa

Sprawdź dojazd

telefon+48 22 888 50 50

emailbialoleka@robyg.com.pl

godzinyPon. - Pt. 10:00 - 18:00
Sob. 10:00 - 15:00

Mokotów Wilanów

lokalizacjaul. Lubaszki 4
02-720 Warszawa

Sprawdź dojazd

telefon+48 22 888 50 50

emailmokotow@robyg.com.pl

godzinyPon. - Pt. 10:00 - 18:00
Sob. 10:00 - 15:00

Włochy

lokalizacjaul. Wiktoryn 6
02-463 Warszawa

Sprawdź dojazd

telefon+48 22 888 50 50

emailwlochy@robyg.com.pl

godzinyPon. - Pt. 10:00 - 18:00
Sob. 10:00 - 15:00

Ursus

lokalizacjaul. Posag 7 Panien 12
02-495 Warszawa

Sprawdź dojazd

telefon+48 22 888 50 50

emailursus@robyg.com.pl

godzinyPon. - Pt. 10:00 - 18:00
Sob. 10:00 - 15:00

Bemowo

lokalizacjaul. Szeligowska 32 
01-320 Warszawa

Sprawdź dojazd

telefon+48 22 888 50 50

emailbemowo@robyg.com.pl

godzinyPon. - Pt. 10:00 - 18:00
Sob. 10:00 - 15:00

Praga Południe

lokalizacjaul. Żupnicza 25
03-821 Warszawa

Sprawdz dojazd

telefon+48 22 888 50 50

emailpraga@robyg.com.pl

godzinyPon. - Pt. 10:00 - 18:00
Sob. 10:00 - 15:00

Siedziba główna ROBYG S.A.

Siedziba główna spółki

ROBYG S.A.

lokalizacja Aleja Rzeczypospolitej 1
02-972 Warszawa

Sprawdź dojazd

email sekretariat@robyg.com.pl

telefon +48 22 419 11 00

telefon +48 22 419 11 03

godziny Pon. - Pt. 8:00 - 18:00

KRS 0000280398
NIP 525-23-92-367
REGON 140900353
Kapitał 28 940 119,90 zł
(Wpłacony w całości)

 

Inspektor Ochrony Danych:
Katarzyna Ułasiuk 
iod@robyg.com.pl

Po podpisaniu umowy

Jeśli podpisałeś umowę rezerwacyjną, wybierz odpowiedni temat rozmowy.

Ogólne informacje

Dział Relacji z Klientem

email klient@robyg.com.pl

telefon +48 22 419 11 40


Informacja telefoniczna
pon. - pt. 9.30 - 17.30

Karta rabatowa, program poleceń ROBYG CLUB

Dział Relacji z Klientem

email klient@robyg.com.pl

telefon +48 22 419 11 40


Informacja telefoniczna
pon. - pt. 9.30 - 17.30

Faktury, wpłaty, odsetki

Biuro Obsługi Klienta

email bok@robyg.com.pl

telefon +48 22 419 11 10


Informacja telefoniczna
pon. - pt. 9.30 - 17.30

Zmiany do umowy, korespondencja

Biuro Obsługi Klienta

email bok@robyg.com.pl

telefon +48 22 419 11 10


Informacja telefoniczna
pon. - pt. 9.30 - 17.30

Po odbiorze mieszkania

Jeśli odebrałeś mieszkanie, wybierz odpowiedni temat rozmowy.

Akty ostateczne,
meldunki

Biuro Obsługi Klienta

email bok@robyg.com.pl

telefon +48 22 419 11 10


Informacja telefoniczna dostępna
pon. - pt. 9.30 - 17.30

Sprawy wspólnotowe, korespondencja

Biuro Obsługi Klienta

email bok@robyg.com.pl

telefon +48 22 419 11 10


Informacja telefoniczna dostępna
pon. - pt. 9.30 - 17.30

Zgłoszenia z tytułu rękojmi

W przypadku zgłoszeń z tytułu rękojmi, prosimy o kontakt poprzez wskazany poniżej adres email:

email usterki.warszawa@robyg.com.pl

Najczęściej zadawane pytania

Odbiór techniczny lokalu

Odbiór techniczny lokalu odbywa się po spełnieniu warunków:

  • otrzymaniu zawiadomienia o możliwości odbioru ,
  • dokonaniu 100% wpłaty ceny określonej w umowie oraz zaksięgowaniu jej na rachunku Sprzedającego,
  • dokonaniu wpłaty za zmiany lokatorskie,
  • dokonaniu wpłaty za odsetki.

Zawiadomienia o możliwości odbioru wysyłane są przez BOK zgodnie z terminami zawartymi w umowach przedwstępnych/deweloperskich.

Akty notarialne

Aby przystąpić do Aktu Notarialnego należy dopełnić:

  • płatności do 100% wartości umowy, zgodnie z harmonogramem wpłat do umowy przedwstępnej sprzedaży,
  • płatności związanych z ewentualnymi zmianami lokatorskimi,
  • płatności wszelkich zobowiązań finansowych w tym opłat eksploatacyjnych oraz ewentualnych odsetek,
  • opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntu za okres od dnia podpisania aktu notarialnego do końca roku kalendarzowego (w przypadku gdy zakupiony lokal budowany jest na gruncie oddanym w użytkowanie wieczyste).

O terminie gotowości do podpisania aktu zostają Państwo powiadomieni listem poleconym oraz drogą mailową, natomiast o wysokości ww. opłat zostaną Państwo poinformowani w terminie 7 dni od kontaktu w sprawie ustalenia terminu. Dokładny termin aktu zostanie ustalony po uiszczeniu wszystkich należności. Projekt aktu notarialnego wraz z wysokością opłat związanych z podpisaniem aktu zostanie Państwu wysłany przez kancelarię notarialną na adres mailowy podany w umowie w terminie 3 dni przed ustalonym terminem podpisania umowy ustanowienia odrębnej własności lokalu.

Opłaty za lokal po odbiorze

Zgodnie z podpisaną umową przedwstępną/deweloperską oraz protokołem odbioru lokalu od dnia wydania przedmiotu umowy przejmujecie Państwo na siebie wszelkie obciążenia związane z utrzymaniem lokalu, komórki lokatorskiej oraz miejsca garażowego.

Opłaty wnoszone są w formie ryczałtu więc zgodnie z zasadą ryczałtu, jest to zobowiązanie pieniężne w wysokości ustalonej z góry kwoty bez rozliczenia kosztów. Po wybudowaniu budynku przeprowadzany jest pomiar geodezyjny i przekazywany do urzędu aby mogła być wykonana kartoteka lokalu do umowy ostatecznej przenoszącej własność. W związku z tym opłata ryczałtowa liczona jest od powierzchni po pomiarze, która może nieznacznie różnić się od tej z umowy.

Opłata liczona jest za:

  • m2 lokalu mieszkalnego
  • miejsce garażowe (opłata naliczana jest za każde miejsce postojowe, co oznacza, że w przypadku miejsca rodzinnego opłata naliczana jest za 2 miejsca)
  • m2 komórki lokatorskiej (w przypadku jej posiadania), gdyż jest ona częścią składową lokalu mieszkalnego. Zgodnie z ustawą o własności lokali z dnia 24 czerwca 1994 roku, art. 2 ust. 4 stanowi, że: „do lokalu mogą przynależeć, jako jego części składowe, pomieszczenia, choćby nawet do niego bezpośrednio nie przylegały lub były położone w granicach nieruchomości gruntowej poza budynkiem, w którym wyodrębniono dany lokal, a w szczególności: piwnica, strych, komórka, garaż, zwane dalej „pomieszczeniami przynależnymi”.

Umowę na dostawę energii do lokalu podpisujecie Państwo po odbiorze lokalu w punkcie Innogy lub innego dostawcy energii elektrycznej na podstawie umowy przedwstępnej/deweloperskiej i protokołu odbioru.

Usterki

Aby zgłosić usterkę należy wysłać maila na adres:

usterki.warszawa@robyg.com.pl

Użytkowanie wieczyste

Zgodnie z zapisem w umowie przedwstępnej/deweloperskiej zobowiązaliście się Państwo do zwrotu opłaty za użytkowanie wieczyste od momentu podpisania aktu notarialnego do końca roku kalendarzowego, w którym podpisywany jest akt notarialny.

Kwota wyliczana jest na podstawie następującego równania:
całkowita opłata zapłacona przez Sprzedającego za użytkowanie wieczyste dotycząca działki, na której powstała inwestycja x udział zakupionego przez Państwa lokalu w nieruchomości wspólnej (pow. lokalu wraz z komórką lokatorską do całkowitej pow. nieruchomości wspólnej) x ilość dni od podpisania aktu pozostała do końca roku.

Zmiana terminu płatności

W przypadku konieczności zmiany terminu płatności określonej raty należy wysłać maila na adres mailowy bok@robyg.com.pl z podaną przyczyną zmiany oraz terminem do kiedy rata powinna być przesunięta.

Zmiana adresu korespondencyjnego

W przypadku zmiany adresu do korespondencji należy wysłać maila z podaniem nowego adresu do korespondencji na adres mailowy bok@robyg.com.pl lub dostarczyć pisemnie do siedziby spółki.

Formularz kontaktowy

Ulubione ()

Sprzedaż mieszkań 22 888 50 50

Zapytaj o ofertę, wypełniając poniższy formularz.

System dla deweloperów OneButton