Sprzedaż mieszkań i domów we Wrocławiu
Grabiszyńska
Telefon do Biura Sprzedaży:
71 70 71 700
ul. Grabiszyńska 85
53-503 Wrocław
Godziny pracy:
Pon. - Pt. 09:00 - 18:00
Sob. 10:00 - 15:00
Popowice
Telefon do Biura Sprzedaży:
71 71 59 395
ul. Białowieska 91a
54-234 Wrocław
Godziny pracy:
Pon. - Pt. 09:00 - 18:00
Sob. 10:00 - 15:00
Siedziba główna ROBYG S.A.
Siedziba główna spółki
Informacja
W dniach 24.12 oraz 31.12
Biuro czynne do godz. 14:00
ROBYG S.A.
KRS 0000280398
NIP 525-23-92-367
REGON 140900353
Kapitał 28 940 119,90 zł
(Wpłacony w całości)
Inspektor Ochrony Danych:
Katarzyna Ułasiuk
iod@robyg.com.pl
Po podpisaniu umowy
Jeśli podpisałeś umowę rezerwacyjną, wybierz odpowiedni temat rozmowy.
Ogólne informacje
Dział Relacji z Klientem
Informacja telefoniczna
pon. - pt. 8.00 - 16.00
Karta rabatowa, program poleceń ROBYG CLUB
Dział Relacji z Klientem
Informacja telefoniczna
pon. - pt. 8.00 - 16.00
Faktury, płatności
Biuro Obsługi Klienta
Informacja telefoniczna
pon. - pt. 8.00 - 16.00
Zmiany do umowy, korespondencja
Biuro Obsługi Klienta
Informacja telefoniczna
pon. - pt. 8.00 - 16.00
Dokumenty do kredytu
Dział kredytowy
Informacja telefoniczna
pon. - pt. 8.00 - 16.00
Po odbiorze mieszkania
Jeśli odebrałeś mieszkanie, wybierz odpowiedni temat rozmowy.
Akty ostateczne,
meldunki
Biuro Obsługi Klienta
Informacja telefoniczna dostępna
pon. - pt. 8.00 - 16.00
Sprawy wspólnotowe, korespondencja
Biuro Obsługi Klienta
Informacja telefoniczna dostępna
pon. - pt. 8.00 - 16.00
Zgłoszenia z tytułu rękojmi
W przypadku zgłoszeń z tytułu rękojmi, prosimy o kontakt poprzez wskazany poniżej adres email:
Kontakt dla mediów
Najczęściej zadawane pytania
Odbiór techniczny lokalu
Odbiór techniczny lokalu odbywa się po spełnieniu warunków:
- otrzymaniu zawiadomienia o możliwości odbioru ,
- dokonaniu 100% wpłaty ceny określonej w umowie oraz zaksięgowaniu jej na rachunku Sprzedającego,
- dokonaniu wpłaty za zmiany lokatorskie,
- dokonaniu wpłaty za odsetki.
Zawiadomienia o możliwości odbioru wysyłane są przez BOK zgodnie z terminami zawartymi w umowach przedwstępnych/deweloperskich.
Akty notarialne
Aby przystąpić do Aktu Notarialnego należy dopełnić:
- płatności do 100% wartości umowy, zgodnie z harmonogramem wpłat do umowy przedwstępnej sprzedaży,
- płatności związanych z ewentualnymi zmianami lokatorskimi,
- płatności wszelkich zobowiązań finansowych w tym opłat eksploatacyjnych oraz ewentualnych odsetek,
- opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntu za okres od dnia podpisania aktu notarialnego do końca roku kalendarzowego (w przypadku gdy zakupiony lokal budowany jest na gruncie oddanym w użytkowanie wieczyste).
O terminie gotowości do podpisania aktu zostają Państwo powiadomieni listem poleconym oraz drogą mailową, natomiast o wysokości ww. opłat zostaną Państwo poinformowani w terminie 7 dni od kontaktu w sprawie ustalenia terminu. Dokładny termin aktu zostanie ustalony po uiszczeniu wszystkich należności. Projekt aktu notarialnego wraz z wysokością opłat związanych z podpisaniem aktu zostanie Państwu wysłany przez kancelarię notarialną na adres mailowy podany w umowie w terminie 3 dni przed ustalonym terminem podpisania umowy ustanowienia odrębnej własności lokalu.
Opłaty za lokal po odbiorze
Zgodnie z podpisaną umową przedwstępną/deweloperską oraz protokołem odbioru lokalu od dnia wydania przedmiotu umowy przejmujecie Państwo na siebie wszelkie obciążenia związane z utrzymaniem lokalu, komórki lokatorskiej oraz miejsca garażowego.
Opłaty wnoszone są w formie ryczałtu więc zgodnie z zasadą ryczałtu, jest to zobowiązanie pieniężne w wysokości ustalonej z góry kwoty bez rozliczenia kosztów. Po wybudowaniu budynku przeprowadzany jest pomiar geodezyjny i przekazywany do urzędu aby mogła być wykonana kartoteka lokalu do umowy ostatecznej przenoszącej własność. W związku z tym opłata ryczałtowa liczona jest od powierzchni po pomiarze, która może nieznacznie różnić się od tej z umowy.
Opłata liczona jest za:
- m2 lokalu mieszkalnego
- miejsce garażowe (opłata naliczana jest za każde miejsce postojowe, co oznacza, że w przypadku miejsca rodzinnego opłata naliczana jest za 2 miejsca)
- m2 komórki lokatorskiej (w przypadku jej posiadania), gdyż jest ona częścią składową lokalu mieszkalnego. Zgodnie z ustawą o własności lokali z dnia 24 czerwca 1994 roku, art. 2 ust. 4 stanowi, że: „do lokalu mogą przynależeć, jako jego części składowe, pomieszczenia, choćby nawet do niego bezpośrednio nie przylegały lub były położone w granicach nieruchomości gruntowej poza budynkiem, w którym wyodrębniono dany lokal, a w szczególności: piwnica, strych, komórka, garaż, zwane dalej „pomieszczeniami przynależnymi”.
Umowę na dostawę energii do lokalu podpisujecie Państwo po odbiorze lokalu w punkcie Innogy lub innego dostawcy energii elektrycznej na podstawie umowy przedwstępnej/deweloperskiej i protokołu odbioru.
Usterki
Aby zgłosić usterkę należy wysłać maila na adres:
usterki.warszawa@robyg.com.pl
Użytkowanie wieczyste
Zgodnie z zapisem w umowie przedwstępnej/deweloperskiej zobowiązaliście się Państwo do zwrotu opłaty za użytkowanie wieczyste od momentu podpisania aktu notarialnego do końca roku kalendarzowego, w którym podpisywany jest akt notarialny.
Kwota wyliczana jest na podstawie następującego równania:
całkowita opłata zapłacona przez Sprzedającego za użytkowanie wieczyste dotycząca działki, na której powstała inwestycja x udział zakupionego przez Państwa lokalu w nieruchomości wspólnej (pow. lokalu wraz z komórką lokatorską do całkowitej pow. nieruchomości wspólnej) x ilość dni od podpisania aktu pozostała do końca roku.
Zmiana terminu płatności
W przypadku konieczności zmiany terminu płatności określonej raty należy wysłać maila na adres mailowy bok@robyg.com.pl z podaną przyczyną zmiany oraz terminem do kiedy rata powinna być przesunięta.
Zmiana adresu korespondencyjnego
W przypadku zmiany adresu do korespondencji należy wysłać maila z podaniem nowego adresu do korespondencji na adres mailowy bok@robyg.com.pl lub dostarczyć pisemnie do siedziby spółki.