15.01.2018

ROBYG wprowadza nową usługę – coworking

Working Balance w Robyg Business Center w Wilanowie


http://working-balance.pl/

Grupa ROBYG wprowadza nową usługę – przestrzeń coworkingową w Wilanowie. Segment wynajmu biur w ramach coworkingu notuje rokrocznie dynamiczny wzrost popytu i ma atrakcyjne perspektywy rozwoju. W ofercie ROBYG znajdzie się wysokiej jakości przestrzeń biurową – na 300 m2 najemcy otrzymają dostęp do czterech w pełni wyposażonych sal konferencyjnych i przestronnej części wspólnej. Spółka rozważa rozszerzanie działalności w tym obszarze i systematyczny wzrost jego udziału w przychodach. Dodatkowo do 31 stycznia można przez jeden dzień za darmo przetestować biuro w Wilanowie – voucher do pobrania ze strony projektu.

ROBYG Working Balance oferuje: profesjonalną przestrzeń biurową – open space, sale konferencyjne, możliwości wydruków, a także pełną infrastrukturę biurową: szybki dostęp do internetu oraz parking bezpośrednio przy budynku. Dodatkowym atutem jest przestrzeń socjalna z kawą oraz możliwość zamówienia zdrowego posiłku. Ponadto, dla korzystających z biura, Grupa ROBYG planuje uruchomić cykliczne, bezpłatne spotkania z coachem, warsztaty i szkolenia.

„Na rynek pracy wchodzi nowe pokolenie, które jest coraz bardziej mobilne i w bardzo racjonalny sposób zarządza wydatkami na prowadzenie działalności. Dodatkowo, należy podkreślić, że w 2017 roku w Polsce było zarejestrowanych około 2600 start-upów, z czego większość działa w jednym z czterech miast: Warszawie, Krakowie Trójmieście i Poznaniu, a środowisko to nieustająco się powiększa. Grupa ROBYG zdecydowała się na rozpoczęcie działalności w nowym segmencie, bo warszawski Wilanów nie dysponował do tej pory taką przestrzenią, a jest miejscem wyjątkowym ze względu na koncentrację młodych przedsiębiorców. Dostosowywanie do potrzeb rynku jest strategicznym założeniem grupy ROBYG. Wartością dodaną Working Balance od ROBYG jest – oprócz w pełni funkcjonalnego biura – także tworzenie przestrzeni networkingowej. W planach spółki jest organizowanie warsztatów i szkoleń dla korzystających z biura przedsiębiorców, co dodatkowo przyczyni się do rozwoju nowych biznesów w Warszawie” – mówi Oscar Kazanelson, Przewodniczący Rady Nadzorczej ROBYG SA.

ROBYG Working Balance to odpowiedź na coraz dynamiczniej zmieniającą się rzeczywistość biznesową. Dzięki upowszechnieniu się internetu jedna osoba czy też mała grupa ludzi mogą prowadzić doskonale prosperującą firmę. W ten sposób działają freelancerzy, startupy czy innowatorzy. Wszyscy oni potrzebują jednak od czasu do czasu dobrze wyposażonego biura – by spotkać się z klientem, czy narzucić sobie unormowany rytm dnia pracy.

„Należy podkreślić, że ROBYG nie poprzestaje na zwykłym wynajmie biurka na godziny. Kompleksowe podejście spółki do prowadzonej działalności i oferowanych Klientom inwestycji zostało zastosowane także w przypadku projektu Working Balance. Wilanowska przestrzeń coworkingowa ma stać się z czasem miejscem sprzyjającym innowacjom i tworzeniu nowych idei dzięki prelekcjom i szkoleniom, które są planowane w ramach projektu. Grupa ROBYG jest przekonana, że Working Balance to nie tylko wyjście naprzeciw potrzebom klientów, ale także budowanie lokalnej społeczności i ułatwianie działalności firmom rozpoczynającym swoją drogę biznesową” – dodaje Oscar Kazanelson, Przewodniczący Rady Nadzorczej ROBYG SA.

Zalety ROBYG Working Balance:

  • Nowoczesne wnętrza – funkcjonalnie zaprojektowane otoczenie
  • Strefa komfortu – przyjazna przestrzeń, która ułatwi pracę
  • Elastyczna rezerwacja – biuro dostępne od 8.00 do 22.00
  • Coworking i atmosfera – to nie tylko miejsce pracy, ale także wymiany myśli
  • Oszczędność – znacznie tańsze niż wynajem całego biura